Management Assistent(e)

De functie

In deze uitdagende functie ga je aan de slag binnen het team van ons nieuw op te zetten productassortiment: Speelgoed! Binnen deze rol ben jij de rechterhand van onze Director Toys en krijg je de ruimte om eigen initiatieven te tonen en mee te denken in de ontwikkeling van de afdeling. Je krijgt een coördinerende rol tussen de in- en verkooporders en zet deze acties uit bij de diverse bestaande afdelingen binnen onze organisatie.

Wat zijn jouw werkzaamheden?

  • Je stelt offertes op en behandelt binnenkomende aanvragen zowel aan de in- als verkoopkant;
  • Je verzorgt het agenda- en mailbeheer, verzorgt de planning van de vergaderingen en notuleert hierbij;
  • Je biedt ondersteuning aan de klantportefeuille van de Director Toys. Dit betekent dat je ook bij de commerciële gesprekken aanwezig bent en op termijn eventueel zelf deze gesprekken gaat voeren;
  • Je coördineert en bewaakt gemaakte afspraken;
  • Je denkt mee en toont initiatieven voor de verdere ontwikkeling van de afdeling.

Ben jij onze nieuwe collega?

Natuurlijk ben jij als Management Assistent(e) commercieel ingesteld, neem je gemakkelijk initiatief en je bent in staat om projecten ook op secretarieel niveau te begeleiden. Je hebt een afgeronde HBO opleiding in een commerciële richting of richting officemanagement en een eerste werkervaring (tussen de 3 en 5 jaar) achter de rug.

Wat wij verder nog belangrijk vinden:

  • Je hebt een uitstekende kennis van de Engelse taal in woord en geschrift, een tweede vreemde taal is een pré;
  • Je bent analytisch sterk en in staat om projectmatig te denken en te handelen;
  • Je bent in staat om zeer netjes en secuur te werken;
  • Je hebt zeer goede communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift;
  • Je bent vaardig met o.a. MS Office en kennis van Navision is een pré.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende functie in een dynamische, internationale, enerverende en jonge omgeving waar een goede informele werksfeer heerst onder de collega’s;
  • Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een goed salaris, 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, een pensioenregeling waarbij wij 2/3 deel van de premie betalen en flexibele werktijden;
  • Een heerlijke en gezonde lunch;
  • Je krijgt de mogelijkheid om te investeren in jouw ontwikkeling door middel van het volgen van opleidingen en/of cursussen;
  • Het betreft een fulltime functie (40 uur).

Wil jij ons team komen versterken?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HR via 0186 – 577 188 of mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ben jij enthousiast geworden van deze functie? Mail je motivatiebrief en cv naar de afdeling HR | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (vermeld in het onderwerp ‘Vacature Management Assistent(e)’). Of vul onderstaand formulier in!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Apply for job

Interested in this job opportunity?

Fill in the form below!

  • Allowed formats: (doc,docx,pdf)

  • Please make sure all required fields are filled out correctly!