Medewerker verkoop binnendienst (Franstalig)

In deze spilfunctie ben je het aanspreekpunt voor zowel de klanten als andere interne afdelingen. Je werkt nauw samen met de accountmanagers die op onze locatie in Frankrijk zitten en rapporteert in deze uitdagende functie aan de manager Sales. Naast het pakket in Frankrijk zal je ook bijspringen bij onze andere accountmanagers die vele landen binnen Europa bedienen.

Wat zijn jouw werkzaamheden?

  • Je beheert samen met de accountmanager de orderportefeuille;
  • Je stelt offertes op en behandelt binnenkomende orders met behulp van ons ERP-systeem (Microsoft Navision);
  • Je coördineert en bewaakt gemaakte afspraken met de klant;
  • Je communiceert met relaties (nationaal en internationaal) om de klantcontacten en klanttevredenheid zo optimaal mogelijk te houden.

Ben jij onze nieuwe collega?

Je staat stevig in je schoenen en je hebt het commerciële gevoel in jouw vingertoppen. Je vindt het leuk om samen met de accountmanager zoveel mogelijk commerciële successen te behalen, daarom ben jij ook een teamplayer. Zelfstandig werken is voor jou ook geen probleem, jij weet je namelijk goed te redden met alle vraagstukken die voorbij komen. Kom je er toch niet uit? Dan schroom je niet om vragen te stellen. Klanten vinden het daarnaast fijn om door jou geholpen te worden, omdat jij helder en klantgericht communiceert. Een volle agenda? Ook dat kan jij gemakkelijk overzien door jouw stressbestendigheid. En het allerbelangrijkste, elke dag ga jij met je plezier naar je werk omdat je je prettig voelt binnen de dynamiek van een handelsbedrijf en jij je wilt blijven ontwikkelen.

Wat wij verder nog belangrijk vinden:

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in een commerciële richting;
  • Je beheerst in ieder geval de volgende talen goed tot uitstekend in zowel woord als geschrift: Nederlands, Frans en Engels. Duits is een pré;
  • Enige ervaring als verkoop binnendienst / sales support medewerker is een pré, als starter ben je ook meer dan welkom om te reageren;
  • Uitstekende ervaring met softwareprogramma’s zoals MS-Office (m.n. Excel). Ervaring met Navision is een pré.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie in een dynamische, internationale, enerverende en jonge omgeving waar een goede informele werksfeer heerst onder de collega’s;
  • Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een goed salaris, 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, een pensioenregeling waarbij wij 2/3 deel van de premie betalen en flexibele werktijden;
  • Een heerlijke en gezonde lunch;
  • Je krijgt de mogelijkheid om te investeren in jouw ontwikkeling door middel van het volgen van opleidingen en/of cursussen;
  • Het betreft een fulltime functie van 40 uur per week, 32 uur is bespreekbaar.

Wil jij ons team komen versterken?

Voor meer informatie over deze uitdagende functie kun je contact opnemen met Ymke Stougje, HR adviseur. Zij is te bereiken via 0186-577188 of via e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Ben jij enthousiast geworden van deze functie? Mail je motivatiebrief en cv naar de afdeling HR | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (vermeld in het onderwerp ‘Vacature Verkoop Binnendienst – Frans’). Of vul onderstaand formulier in!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Apply for job

Interested in this job opportunity?

Fill in the form below!

  • Allowed formats: (doc,docx,pdf)

  • Please make sure all required fields are filled out correctly!