Commercieel administratief medewerker (24 uur)

De functie

In deze administratieve commerciële functie ben je het aanspreekpunt van onze key-account klanten. Je bent onderdeel van het ‘Sales support key-account team’ en zorgt samen met de key-accountmanagers en je negen directe collega’s dat alle orders van onze key-accounts goed verwerkt worden. Het is een echte regelfunctie waarbij je veel bezig bent met het indelen van wagens, het beheren van de geplande orders en communiceren met de klant of andere afdelingen als er wijzigingen en/of vertragingen in de orders zijn.

Ben jij onze nieuwe collega?

Je staat stevig in je schoenen en houdt ervan om veel te regelen. Het is een groot takenpakket waardoor het belangrijk is dat jij het overzicht behoud, je snel kan schakelen als er onverwachtse dingen gebeuren en je onder deze druk ook nog eens secuur blijft werken. Je werkt graag in teamverband en streeft ernaar om samen met het team mooie commerciële successen te behalen en daarnaast ga jij voldaan naar huis als je aan het einde van je werkdag alles hebt ingepland, de klant op de hoogte is en alle orders goed verwerkt zijn.

Wat wij verder nog belangrijk vinden:

  • Je hebt een afgeronde MBO niveau 4 of HBO opleiding in een commerciële richting;
  • Enige ervaring als verkoop binnendienst medewerker is een pré, maar als starter ben je zeker welkom om te solliciteren;
  • Je bent communicatief vaardig en commercieel gedreven;
  • ERP systemen en MS office pakketten maak je je snel eigen, enige ervaring met Navision is een pré;
  • Goede kennis van de Engelse taal in zowel woord als geschrift. Een andere vreemde taal is een pré.

Aanbod

  • Een uitdagende functie in een dynamische, internationale, enerverende en jonge omgeving waar een goede informele werksfeer heerst onder de collega’s;
  • Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een goed salaris, 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, een pensioenregeling waarbij wij 2/3 deel van de premie betalen en flexibele werktijden;
  • Een heerlijke en gezonde lunch;
  • Je krijgt de mogelijkheid om te investeren in jouw ontwikkeling door middel van het volgen van opleidingen en/of cursussen;
  • Het betreft een parttime functie van 24 uur, de woensdag, donderdag en vrijdag zijn vaste werkdagen.

Wil jij ons team komen versterken?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Leonard Bruijnzeel, teamleider sales support key-accounts, te bereiken via 0186 – 577 188 of This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Interesse in deze mooie baan? Mail je gemotiveerde sollicitatie met cv en foto naar Topbrands Europe B.V. | T.a.v. Ymke Stougje | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (vermeld in het onderwerp: ‘Vacature Commercieel administratief medewerker’). Of vul onderstaand formulier in!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Apply for job

Interested in this job opportunity?

Fill in the form below!

  • Allowed formats: (doc,docx,pdf)

  • Please make sure all required fields are filled out correctly!