Commercieel administratief medewerker

In deze administratieve functie ben je onderdeel van het ‘Sales support key-account team’ en zorg je samen met de key-accountmanagers en je tien directe collega’s dat alle orders van onze key-accounts goed verwerkt worden. Het is een echte regelfunctie waarbij je veel bezig bent met het monitoren van alle lopende orders.

Jouw werkzaamheden:

  • Je verwerkt verkoopafspraken;
  • Je zorgt ervoor dat alle lopende verkooporders op tijd geleverd worden en houdt de gereserveerde voorraad bij;
  • Je bekijkt of de klant afneemt conform de gemaakte afroepafspraken;
  • Je houdt in de gaten of alle verkooporders op tijd terug komen vanaf onze ompaklocaties;
  • Je communiceert met onze interne afdelingen en/of de klant als er wijzigingen in de orders zijn.

Ben jij onze nieuwe collega?

Je staat stevig in je schoenen en houdt ervan om veel te regelen. Het is een groot takenpakket waar veel orders verwerkt worden, waardoor het belangrijk is dat jij het overzicht behoud en je snel kan schakelen als er onverwachtse dingen gebeuren. Daarnaast is het belangrijk dat jij nauwkeurig kan werken, ook als er veel druk is. Je werkt graag in teamverband en streeft ernaar om samen met het team mooie commerciële successen te behalen en daarnaast ga jij voldaan naar huis als je aan het einde van je werkdag alles hebt ingepland, de klant op de hoogte is en alle orders goed verwerkt zijn.

Wat wij verder nog belangrijk vinden:

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO niveau 4 in een commerciële richting;
  • Enige ervaring als verkoop binnendienst medewerker is een pré;
  • Je bent communicatief vaardig en commercieel gedreven;
  • Uitstekende ervaring met softwareprogramma’s zoals MS-Office (m.n. Excel). Ervaring met Navision is een pré;
  • Goede kennis van de Engelse taal in zowel woord als geschrift. Een andere vreemde taal is een pré.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie in een dynamische, internationale en enerverende omgeving waar een goede werksfeer heerst;
  • Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een goed salaris, 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, een pensioenregeling waarbij wij 2/3 deel van de premie betalen en flexibele werktijden;
  • Een heerlijke en gezonde lunch;
  • Je krijgt de mogelijkheid om te investeren in jouw ontwikkeling door middel van het volgen van opleidingen en/of cursussen;
  • Het betreft een functie tussen de 32 - 40 uur.

Wil jij ons team komen versterken?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Leonard Bruijnzeel, teamleider key accounts, te bereiken via 0186 – 577 188 of This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Interesse in deze mooie baan? Mail je gemotiveerde sollicitatie met cv en foto naar Topbrands Europe B.V. | T.a.v. Ymke Verkamman | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (vermeld bij het onderwerp ‘Medewerker verkoop binnendienst Key Accounts’). Of vul onderstaand formulier in!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Apply for job

Interested in this job opportunity?

Fill in the form below!

  • Allowed formats: (doc,docx,pdf)

  • Please make sure all required fields are filled out correctly!