Medewerker verkoop binnendienst

In deze spilfunctie ben je het aanspreekpunt voor zowel de klanten als andere interne afdelingen. Je werkt nauw samen met de accountmanager en rapporteert in deze uitdagende functie aan de manager Sales.

Wat zijn jouw werkzaamheden?

  • Je beheert samen met de accountmanager de orderportefeuille;
  • Je stelt offertes op en behandeld binnenkomende orders met behulp van ons ERP-systeem (Microsoft Navision);
  • Je coördineert en bewaakt gemaakte afspraken met de klant;
  • Je communiceert met relaties (nationaal en internationaal) om de klantcontacten en klanttevredenheid zo optimaal mogelijk te houden.

Ben jij onze nieuwe collega?

Je staat stevig in je schoenen en je hebt het commerciële gevoel in jouw vingertoppen. Je vindt het leuk om samen met de accountmanager zoveel mogelijk commerciële successen te behalen, daarom ben jij ook een teamplayer. Zelfstandig werken is voor jou ook geen probleem, jij weet je namelijk goed te redden met alle vraagstukken die voorbij komen. Kom je er toch niet uit? Dan schroom je niet om vragen te stellen. Klanten vinden het daarnaast fijn om door jou geholpen te worden, omdat jij helder en klantgericht communiceert. Een volle agenda? Ook dat kan jij gemakkelijk overzien door jouw stressbestendigheid. En het allerbelangrijkste, elke dag ga jij met je plezier naar je werk omdat je je prettig voelt binnen de dynamiek van een handelsbedrijf en jij je wilt blijven ontwikkelen.

Wat wij verder nog belangrijk vinden:

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in een commerciële en/of internationale richting;
  • Enige ervaring als verkoop binnendienst / sales support medewerker is een pre;
  • Uitstekende ervaring met softwareprogramma’s zoals MS-Office (m.n. Excel). Ervaring met Navision is een pre;
  • Omdat je veel contact hebt met internationale klanten is een goede beheersing van de Engelse taal in zowel woord als geschrift benodigd. Duits is een pre.

Aanbod

  • Een uitdagende functie in een dynamische, internationale en enerverende omgeving waar een goede werksfeer heerst;
  • Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een aantrekkelijk salaris, 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, een pensioenregeling waarbij wij 2/3 deel van de premie betalen en flexibele werktijden;
  • Een heerlijke en gezonde lunch;
  • Je krijgt de mogelijkheid om te investeren in jouw ontwikkeling door middel van het volgen van opleidingen en/of cursussen;
  • Het betreft een fulltime functie (40 uur).

Wil jij ons team komen versterken?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Juliette Osseweijer, assistent manager Sales, te bereiken via 0186 – 577 188 of This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Interesse in deze mooie baan? Mail je gemotiveerde sollicitatie met cv en foto naar Topbrands Europe B.V. | T.a.v. Ymke Verkamman | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (vermeld bij het onderwerp ‘Vacature Medewerker verkoop binnendienst’). Of vul onderstaand formulier in!

Let op: fulltime beschikbaarheid is een must!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Apply for job

Interested in this job opportunity?

Fill in the form below!

  • Allowed formats: (doc,docx,pdf)

  • Please make sure all required fields are filled out correctly!