Commercieel Medewerker Inkoop

Als Commercieel Medewerker Inkoop ben jij de commerciële rechterhand van de inkoper. Het is een commerciële en analytische functie waarbij je samen met de inkoper alle biedingen voor de partijhandel binnen de Personal & Homecare producten oppakt. Je spit de aangeboden lijsten door die we vanuit onze leveranciers krijgen aangeboden om te bekijken of het interessante handel voor ons is, je analyseert wat we in het verleden hebben geboden, wat de huidige voorraad is, onderzoekt de verkoopprijzen in de markt en maakt voor de inkoper een opzet voorstel voor de inkoopprijzen. Omdat het om grote partijen gaat binnen een hele dynamische omgeving waarin je onder druk snel moet kunnen schakelen, maakt dat dit een hele commerciële en uitdagende inkoopfunctie is.

Wat ga je precies doen?

  • Je bereidt (samen met de inkoper) de biedingen voor;
  • Je verzamelt benodigde (markt)informatie en analyseert deze;
  • Na de inkoop pak je de orderverwerking op en schakelt hierin zowel met onze leveranciers als de interne afdelingen;
  • Je houdt de marktontwikkelingen scherp in de gaten;
  • Je bent intern het aanspreekpunt voor inkoop gerelateerde vragen;
  • Je bent tevens het aanspreekpunt voor onze internationale leveranciers.

Ben jij onze nieuwe collega?

Wij zijn op zoek naar een commercieel talent die bereid is om zich te ontwikkelen naar de volgende stap. Misschien als inkoper, maar vooral om het beste in jezelf naar boven te halen. Je bent iemand die onder druk zelfstandig, georganiseerd en nauwkeurig blijft werken. Je beschikt over analytisch denkvermogen en kan heldere conclusies trekken uit marktinformatie en rapportages. Daarnaast durf jij de telefoon op te pakken om zaken snel en efficiënt geregeld te krijgen met onze leveranciers. Administratief ben je sterk en heb je oog voor detail. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je spreekt, naast Nederlands, goed Engels. Tevens werk je graag binnen een dynamische omgeving, waarin flexibiliteit belangrijk is.

Wat wij verder nog belangrijk vinden:

  • Een afgeronde HBO opleiding in een Commerciële richting of Supply Chain management;
  • Commercieel talent en inzicht;
  • Ervaring met de softwareprogramma’s van MS-Office (Outlook/Excel/Word). Ervaring met Navision is een pre;
  • Goede beheersing van de Engelse taal. Duits is een pre;
  • Minimaal 1 tot 2 jaar werkervaring.

Aanbod

  • Een uitdagende functie in een dynamische, internationale, enerverende en jonge omgeving waar een goede informele werksfeer heerst onder de collega’s;
  • Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een goed salaris, 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, een pensioenregeling waarbij wij 2/3 deel van de premie betalen en flexibele werktijden;
  • Een heerlijke en gezonde lunch;
  • Je krijgt de mogelijkheid om te investeren in jouw ontwikkeling door middel van het volgen van opleidingen en/of cursussen;
  • Het betreft een fulltime functie van 40 uur per week.

Wil jij ons team komen versterken?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Sabina Gelderland, Manager Purchase Backoffice, te bereiken via 0186 – 577 188 of This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ben jij enthousiast geworden? Mail je gemotiveerde sollicitatie en cv met foto naar: Topbrands Europe B.V. | T.a.v. Ymke Verkamman | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (vermeld in het onderwerp: ‘Vacature Commercieel medewerker Inkoop’). Of vul onderstaand formulier in!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Apply for job

Interested in this job opportunity?

Fill in the form below!

  • Allowed formats: (doc,docx,pdf)

  • Please make sure all required fields are filled out correctly!